Onze medewerkers

Dagelijks staan onze medewerkers voor onze klanten klaar. Er zijn diverse functies en rollen binnen ons team. Hieronder stellen een aantal medewerkers zich voor.

Jennifer, Pedagogisch medewerker

Ik werk sinds 2008 op Het Kuikentje als pedagogisch medewerkster. Op dit moment ben ik werkzaam op de babygroep leeftijd 0 tot 1 jaar. Het stimuleren van de ontwikkeling op een speelse manier vind ik erg belangrijk. Ieder kind is hierbij uniek en ontwikkelt zich op zijn of haar eigen tempo.

Petra, Assistent leidinggevende

Ik werk als assistent leidinggevende op de groep peuterplus. De kinderen in deze groep zijn tussen de 3 en 4 jaar. Samen met mijn collega´s stimuleren we de zelfstandigheid en ontwikkeling van de kinderen zodat ze klaar zijn voor de basisschool. Ieder kind mag dit op zijn eigen manier doen. Op deze groep zijn we veel buiten, knutselen we vaak en doen we themagerichte activiteiten.

Daarnaast organiseer ik activiteiten voor ouders zoals ouderochtenden, ik bereid thema activiteiten voor voor mijn collega’s en ben voorleescoördinator voor de peutergroepen. Voorlezen doen we op het Kuikentje dagelijks op alle groepen passend bij de leeftijd van de kinderen. En ik ben betrokken bij de veiligheidsprotocollen van onze organisatie. Het leuke aan het werk vind ik de afwisseling, de gesprekjes met de kinderen, het samenwerken met collega´s en het zorgen dat alles goed loopt op de groep. Elke dag is weer anders.

Erik-Jan, Pedagogische coach

Al vele jaren ben ik actief als assistent leidinggevende bij
Kinderopvang Het Kuikentje op de BSO. Samen met mijn
collega’s vormen wij een echt team. En zetten wij ons in aan het waarborgen van de kwaliteit van de buitenschoolse opvang. Daarnaast coach ik de pedagogische medewerkers met als doel om zicht te krijgen op het eigen functioneren en pedagogisch handelen. Zodat zij vervolgens leren zien wat hun sterke kanten zijn, waar hun kwaliteiten liggen en hoe deze ingezet kunnen worden om zich te ontwikkelen.

Tetiana, Facilitair medewerker

De taken van de facilitair medewerker zijn afwisselend. Samen met mijn collega’s van de facilitaire dienst kook ik warme maaltijden voor de kinderen, verzorg ik de algemene ruimtes zoals keuken en wassarette en houd ik de lokalen schoon en netjes. Ook zorg ik ervoor dat er altijd voldoende voorraad aanwezig is zoals voeding en verzorgingsproducten. Ik vind het belangrijk om mijn taken goed uit te voeren, daar haal ik mijn voldoening uit.

Marijke, Administratief- / planning medewerker

Ik heb jaren in de kinderopvang gewerkt, dus weet ik hoe belangrijk het is om een band op te bouwen met ouders. 
In de functie die ik nu bekleed zijn de ouders onze “klanten” en de klant is koning. Het eerste contact is meestal telefonisch vanuit mijn kantoor aan de Delta in Arnhem, waarna ik de ouders ontvang met een rondleiding op locatie Het Kuikentje. Zo schep je samen een band, en ga ik heel graag aan het puzzelen om de klant goed te kunnen bedienen.
Voor vragen over de planning van ons kinderdagverblijf en/of BSO bel mij gerust, dan help ik u graag verder.

Madelon, Locatiemanager

Als locatiemanager heb ik een veelzijdige functie binnen het kinderdagverblijf en ben ik verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op Het Kuikentje. Het voeren van gesprekken met medewerkers. Het ontwikkelen, implementeren en waarborgen van beleid, de communicatie met de klanten en samenwerking met kantoor om alles soepel te laten verlopen maakt dat deze afwisselende functie bij mij past.
En als pedagogisch coach werk ik samen met de pedagogische medewerkers aan het waarborgen van de kwaliteit van de kinderopvang, het grijpen van kansen en het creëren van kansen op de ontwikkeling van de kinderen en collega’s.
Juist omdat we een kleine organisatie zijn kunnen we dichtbij onze klanten staan en streven we naar heldere communicatie en korte lijnen. Als u vragen heeft, loop gerust het kantoor binnen.