Administratie planning medewerker

Ben jij op zoek naar een leuke en uitdagende baan als administratief-/planning medewerker? Lees dan gauw verder.

Ter verstrekking van ons team zijn wij op zoek naar een enthousiaste, creatieve en nauwkeurige Administratief Medewerker voor 32 uur per week. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse werkzaamheden met betrekking tot de juiste verwerking van de administratie. Naast nauwkeurigheid vereist deze functie integriteit, zelfstandigheid en het vermogen om samen te werken binnen een team.

Jouw taken zijn:

  • Verzamelt de mutaties met betrekking tot het personeel van de afdeling P&O en verwerkt deze in de geautomatiseerde HRM en Salaris systeem;
  • Maakt de salarismutaties gereed voor de geautomatiseerde salarisverwerking;
  • Opstellen van roosters;
  • Controle en verwerking van inkoopfacturen in de administratie;
  • Inschrijvingen van nieuwe klanten en mutaties van bestaande klanten verwerken in de administratie;
  • Plaatsingsovereenkomsten opstellen;
  • Facturatie en debiteurenbeheer;
  • Ondersteuning van directie en financieel medewerker bij diverse rapportages en processen.

Wat wij vragen:

  • Gemotiveerde, enthousiaste en communicatief vaardige collega;
  • Accuraat en nauwkeurig;
  • Minimaal een afgeronde MBO opleiding Administratief Medewerker;
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar; verdeeld over 4 dagen;
  • Je bent in de avonduren bereikbaar om aanpassingen in het rooster voor de volgende dag door te voeren in geval van uitval van werknemers;
  • Werktijden van van 7:30 tot 12:30 en van 12:00 tot 17:00;
  • Ervaring. Je hebt meerdere jaren ervaring in functies met soortgelijke taken. Ervaring in de sector Kinderopvang is uiteraard een pré;
  • Goede computer vaardigheden. Je leert snel nieuwe systemen aan;
  • Zelfstandige werkhouding in het uitvoeren van jouw taken. Tegelijk moet je in teamverband goed kunnen samenwerken;

Wat bieden wij:

  • CAO conform salaris en overige vergoedingen zoals reiskosten;
  • Wanneer je werkt bij Het Kuikentje blijf je je ontwikkelen, en groei je met ons mee;
  • Bijscholing en ontwikkelingsmogelijkheden;
  • Prettige werksfeer;
  • Zelfstandige functie met veel verantwoording en vrijheid;
  • Afwisselende werkzaamheden;
  • Uitstekende arbeidsomstandigheden.

Wie zijn wij:
Het Kuikentje is een kleinschalige organisatie die hoge kwaliteit kinderopvang biedt. Met een kinderdagverblijf en een BSO locatie zijn wij gevestigd in een prachtig historisch schoolgebouw in Arnhem-Noord. De administratie werkzaamheden worden verricht vanuit een neven locatie op het bedrijventerrein IJsseloord 2 te Arnhem.

Je werkzaamheden spelen zich af in een dynamische branche. Samen met je 2 andere collega’s van de administratie afdeling werk je in een prettige sfeer om iedere dag het maximale eruit te halen. Duidelijkheid, flexibiliteit en werkplezier typeren onze werkwijze. Kinderopvang Het Kuikentje staat al 16 jaar bekend als een betrouwbaar en no-nonsense bedrijf.

Soort dienstverband: Vaste baan, Parttime, Fulltime

Salaris: € 2.539 – € 3.489 per maand

Nieuwsgierig geworden en wil je meer informatie? Dat kan via: 026-4455745 of stuur je CV naar .